درسا نیوز

نخستین سایت تحلیلی خبری ورزش خراسان شمالی

درسا نیوز

نخستین سایت تحلیلی خبری ورزش خراسان شمالی

۱۸ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

تیم فوتسال دانشگاه آزاد بجنورد در  جشنواره ورزش‌های همگانی کشور  سوم شد


بجنورد-کارشناس تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد واحد بجنورد گفت : تیم فوتسال دانشگاه آزاد بجنورد در یک روز مانده به پایان جشنواره ورزش‌های همگانی دانشگاه های آزاد کشور  عنوان سومی  رقابت های فوتسال را  کسب کرد.


فاطمه فرخی در گفتگو با خبرنگار درسا نیوز اظهار کرد : پس از کسب عناوین چهارمی تیم بسکتبال و هشتمی تیم طناب کشی دانشگاه آزاد بجنورد تیم فوتسال نیز توانست در بین 23 تیم حاضر در این رقابت ها در جایگاه  سومی قرار گیرد.


فرخی افزود : تیم فوتسال دانشگاه آزاد بجنورد پس از  تیم های چهارمحال بختیاری و تیم یزد عنوان سوم و تیم بسکتبال پس از تیم های علوم تحقیقات تهران ،  زنجان و استان فارس در رده چهارم قرار گرفت.


وی تصریح کرد : تیم دانشگاه آزاد بجنورد در حال حاضر در رتبه پنجم کشور قرار دارد و دیگر رقابت ها فردا و در دو رشته دارت و آمادگی جسمانی ادامه  و باید در انتظار نتایج این دو رشته بود. 


سرپرست تیم دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد اعضای تیم فوتسال را المیرا یوسفی، فاطمه شاددل، زهرا پاکدل، پرستو روشندل و پریناز سوختانلو به مربیگری فاطمه فرخی و اعضای تیم بسکتبال را پریناز سوختانلو، فرناز صالحی، محدثه محمد پور ، کتایون عزیزی و فاطمه باقری به مربیگری ایدا رمضانزاده اعلام کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۰۰
سعید صفاری


روشنیان اظهار کرد : در تیم مینی بسکتبال دانیال قاسمی کلاته ،سجاد گرامی مقدم، امیر حسین نوید نیا،امیر مهدی نعمتی،علی بابایی، ارمین ارسلانی،امیر محمد ایزانلو ،پوریا صدرزاده مقدم ، علی کاوانلوئی،امیر ارسلان باقری،آرین مهرجویان و ایلیا زارع به مربیگری ابراهیم سیدی و مرتضی نقویان و سرپرستی اسد براتی به میدان خواهند رفت.

همچنین در تیم نوجوانان نیز پوریا زارع ،سعید روحانی ، علی رضا اسدی،پوریا نوحه خوان،اریا وفادار،رضا عابدزاده،بابک سهرابیان، امیرحسین کمالی ،امیر سالار فیروزه،محمد ابراهیم جعفری،مهرداد جعفری و بهنام یوسفی مایوان به مربیگری جواد ذره پرور و سرپرستی حسن جاهد به مصاف دیگر حریفان خود می روند.

 وی همچنین با بیان اسامی تیم منتخب جوانان بسکتبال خراسان شمالی تصریح کرد : در تیم منتخب جوانان خراسان شمالی نیز  هادی دلیر ، محمد رضا ولی زاده ،محمد گودرزی مایوان،ایمان جلالی، محمد ایزانلو، جواد علی نیا،امیر حسین هرگی، شایان اصغری ،مهدی نامور،محمد جعفر پناه ،مرتضی کارگر مایوان و محمد غلامی حضور دارند که مربیگری این تیم را حمید هرگی و حمزه حکیم پور بر عهده دارند و سرپرستی تیم بر دوش بهداد صدقی فر خواهد بود.


 به گزارش درسا نیوز ، مسابقات منطقه ۴  کشوری بسکتبال به مدت دو هفته و با حضور استان های خراسان رضوی،  خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان پیگیری می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۱۵
سعید صفاری

تیم دانشگاه آزاد بجنورد عازم جشنواره ورزش همگانی دانشجویان کشور شد


کارشناس تربیت بدنی دانشگاه ازاد إسلامی واحد بجنورد در گفتگو با خبرنگار درسا نیوز گفت : جشنواره همگانی دانشگاه های آزاد کشور در بخش بانوان از 27 مرداد ماه جاری آغاز می شود که تیم دانشگاه آزاد بجنورد نیز در این رقابت ها حضور دارد.


فاطمه فرخی افزود : در این جشنواره که میزبانی آن را استان همدان بر عهده دارد 23 تیم از دانشگاه های آزاد سراسر کشور حضور دارند و در مدت یک هفته با یکدیگر به رقابت می پردازند.


فرخی اظهار کرد : اعضای تیم دانشگاه آزاد بجنورد را فاطمه باقری ،کتایون عزیزی ، مریم رضایی، پرستو روشندل، شیما روشن چراغ، فاطمه شاددل، پریناز سختانلو، المیرا یوسفی، محدثه محمدپور، زهرا پاکدل، فاطمه راشدی راد و فرناز صالحی  تشکیل می دهند که به مربیگری  ایدا رمضانزاده و طاهره اکرمی و سرپرستی فاطمه فرخی در این جشنواره کشوری رقابت خواهند کرد.


به گزارش درسا نیوز ، جشنواره همگانی دانشگاه های آزاد کشور در بخش بانوان ، در 5 رشته بسکتبال سه نفره، فوتسال، دارت، آمادگی جسمانی و طناب کشی پیگیری می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۰۲
سعید صفاری

تیم جهانرو بجنورد قهرمان رقابت های والیبال  ساحلی کشور شد

رئیس هیئت والیبال خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار درسا نیوز گفت : تیم جهانرو بجنورد پس از شکست مقتدرانه 2 بر صفر تیم هتل کانیار علی آباد  جام قهرمانی  سومین دوره مسابقات والیبال ساحلی آزاد بزرگسالان کشور را بالای سر برد.

  مرتضی کمالی اظهار کرد : حامد میرزاعلی و عباس پورعسگری دو بازیکن تیم جهانرو بجنورد هستند که توانستند در مرحله نخست این دیدار ها و با نتیجه دو بر یک تیم اوج رامسر را شکست دهند و به جمع 4 تیم برتر راه پیدا کنند.


کمالی افزود : به این ترتیب و پس از مشخص شدن نتایج دیگر دیدار ها تیم جهانرو بجنورد امروز  و در دیدار نهایی به مصاف تیم هتل کانیار علی آباد  رفت و این تیم را  با نتیجه ای باور نکردنی شکست  و جام قهرمانی را بالای سر برد.


وی تصریح کرد : در دیدار رده بندی نیز که تیم های اوج رامسر 2 (رحمان رئوفی و بهمن سالمی) و مجتمع صنعت بناب ب (شهرام قاسم خواه و پیمان درگاهی) به مصاف یکدیگر رفتند که تیم اوج رامسر ب نیز با برد 2 بر صفر بر سکوی سوم   ایستاد.


بدین ترتیب تیم های صنعت بناب ب، لبنیات دوستان بندرترکمن، بیمه البرز، اوج رامسر یک، چاپ سیما بجنورد نیز در جایگاه های چهارم تا هشتم قرار گرفتند.


به گزارش درسا نیوز ،  سومین دوره مسابقات والیبال ساحلی آزاد کشور از  25 مرداد ماه جاری در زمین های ساحلی شهربازی بجنورد پیگیری و با برگزاری دیدار نهایی امروز به کار خود پایان داد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۱۲
سعید صفاری

توسعه والیبال ساحلی در خراسان شمالی نیازمند ایجاد  کانون آموزش است


دبیر کمیته ساحلی فدراسیون والیبال کشور در گفتگو با خبرنگار درسا نیوز گفت: با عهده دار شدن سومین تور اوپن والیبال ساحلی در کشور به میزبانی خراسان شمالی  و پتانسیل های این استان نیاز به ایجاد یک کانون آموزش بیش از پیش احساس می شود


نادر انصاری اظهار کرد: پیش از میزبانی خراسان شمالی برای برگزاری سومین تور اوپن والیبال ساحلی شاهد برگزاری نخستین و دومین دوره این رقابت ها درمازندران و گلستان بوده ایم که حضور بیست تیم در قالب چهار گروه پنج تیمی در استان خراسان شمالی نیاز این استان را برای ایجاد کانون آموزش والیبال ساحلی تشدید می کند.


انصاری افزود : دوری راه و مشکلات تیم هایی که مسافت زیادی را با  خراسان شمالی دارند و سطح کیفی  ماسه زمین ساحلی بجنورد نباید مانع از برگزاری و تکرار رقابت ها در این استان شود هرچند که این موارد تاثیری چندانی در روند دیدار ها و تمرینات نخواهد داشت.


وی تصریح کرد : بسترها باید در خراسان شمالی همانند استان های جنوبی کشور فراهم شود چرا که این استان ها  از نظر نیروی انسانی و مهیا کردن تجهیزات و امکانات  در این ورزش عملکرد قابل قبولی را به نمایش گذاشته اند.


به گزارش درسا نیوز ،در رقابت های کاپ آزاد والیبال ساحلی کشور  پنج تیم از خراسان شمالی حضور دارند که دو تیم از بجنورد ،دو تیم از شیروان و یک تیم از پیش قلعه به رقابت با دیگر حریفان می پردازند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۱۰
سعید صفاری


رئیس کمیته پاورلیفتینگ خراسان شمالی از سمت خود استعفا داد

 رئیس کمیته پاورلیفتینگ خراسان شمالی که یکی از کمیته های فعال رشته بدنسازی و پرورش اندام  بود، استعفای کتبی خود را تقدیم رئیس هیئت استان کرد.


به گزارش خبرنگار درسا نیوز، علی نیکو نژاد از سمت خود به دلیل  حمایت نشدن از سوی مسئولان استانی ، کناره گیری  و استعفای خود را کتبا به رئیس هیئت خراسان شمالی تقدیم کرد.


وی اظهار کرد: بارها به دنبال کناره گیری از مسئولیت ریاست کمیته بودم و امروز استعفای کتبی خود را به ریاست هیئت استان اعلام کردم که امیدوارم ضمن موافقت، هرچه سریعتر فرد دیگری به این سمت منصوب شود.


نیکونژاد افزود: از ابتدا عهده دار شدن اینجانب به سمت  ریاست کمیته پاورلیفتینگ تاکنون 3  میزبانی مسابقات شرق کشور را برگزار و  رهبری کرده که متاسفانه کمرنگ بودن حمایت مسئولان  هیئت و اداره کل ورزش و جوانان استان در این مدت همواره وجود داشت.


رئیس مستعفی کمیته پاورلیفتینگ خراسان شمالی کمرنگ بودن حمایت مسئولان را از دلایل اصلی استعفای خود عنوان کرد و گفت: علاوه بر این حمایت مسئولان استانی از این کمیته کمرنگ بود ، حضور افرادی که اطلاعاتی در خصوص کمیته پاورلیفتینگ نداشتند نیز باعث آزردگی خاطر شده و ضرورت کناره گیری اینجانب را از این سمت دوچندان کرد.


به گزارش درسا نیوز ، آذر ماه سال 93 بود که علی نیکونژاد از فعالان عرصه بدنسازی و پرورش اندام خراسان شمالی ، با پیشنهاد رئیس هیئت استان و حکم وی به سمت رئیس کمیته پاورلیفتینگ استان منصوب شد.


پیش از علی نیکونژاد، رسول حق پور مسئولیت ریاست کمیته پاورلیفتینگ خراسان شمالی را  بر عهده داشت که نیکونژاد نائب قهرمانی 2 دوره از رقابت های قهرمانی قویترین مردان خراسان شمالی و عنوان نخست  و سومی قویترین مردان دانشجویان استان را در کارنامه خود دارد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۰۹
سعید صفاری

تیم خراسان شمالی نائب قهرمان رقابت های موتور سرعت خراسان رضوی شد


دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار درسا نیوز گفت : تیم خراسان شمالی  در نخستین دوره از رقابت های چندجانبه موتورسرعت خراسان رضوی نائب قهرمان  شد.


سهیل وطن خواه افزود: عنوان نائب قهرمانی تیم خراسان شمالی پس از کسب دو مدال نقره و یک نشان برنز بود که افتخاری دیگر در ورزش استان را در رقابت با استان هایی همچون خراسان رضوى،خراسان جنوبی و فارس رقم خورد.


وطن خواه اظهار کرد: در همین چارچوب و در کلاس موتور سرعت ١٢٥سى سىی حسین برومند از خراسان رضوى عنوان نخست را کسب کرد و  میثم کبودیان و حمیدرضا برغمدى از خراسان شمالى  عناوین دومی و سومی را کسب کردند.


وی با بیان دیگر نتایج تصریح کرد : همچنین در کلاس موتور سرعت  ١٠٠٠ سى سى نیز مهدى نعیمى از خراسان رضوى در جایگاه نخست ایستاد و  محسن مرگن از خراسان شمالى پس از وی صاحب کردن آویز نقره شد.


به گزارش درسا نیوز ،نخستین دوره از سرى مسابقات چندجانبه موتورسرعت خراسان رضوی روز  ١٥ مرداد ماه جاری به مناسبت دهه کرامت در پیست موتورسرعت مجموعه ورزشى ثامن الائمه(ع) مشهد مقدس و در ٤ کلاس برگزار شد .


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۰۷
سعید صفاری

جشنواره غذا و بسکتبال در بجنورد برگزار شد

عضو هیئت رئیسه هیئت بسکتبال خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار درسا نیوز گفت: جشنواره غذا و بسکتبال با  حضور مادران و دختران بسکتبالیست بعدازظهر دیروز در بجنورد برگزار شد.

مشهید صدارتی افزود :به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر جشنواره غذا و بسکتبال در ضلع غربی شهربازی بجنورد پیگیری  که در پایان از 3 برگزیده این جشنواره تقدیر شد.


صدارتی اظهار کرد : هدف از این جشنواره ایجاد نشاط و انگیزه و گرایش دختران به امر ورزش و توجه خانواده ها به این مهم بخصوص به ورزش بسکتبال بود که در پایان این جشنواره فائزه نوروزیان مقام نخست را کسب کرد ، پریچهر جهانیان دوم شد و  ریحانه دخیلی بر سکوی سوم ایستاد.


به گزارش درسا نیوز، جشنواره غذا و بسکتبال  با آیتم  تزئین خلاقانه غذا به شکل توپ، حلقه ، تور بسکتبال  روی غذا ( دسر ، کیک ، سالاد ألویه و ماکارونی و ... ) انجام گرفته بود. 




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۰۶
سعید صفاری

پدر ها همراه با دختران به مصاف یکدیگر می روند


رئیس هیئت ورزش های همگانی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار درسا نیوز گفت : در نخستین جشنواره ورزش های همگانی پدر و دختر که 17 مرداد ماه جاری برگزار می شود ، پدر ها همراه با دختران به مصاف یکدیگر می روند.


مجید جودت افزود: این رقابت ورزشی به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س)  بوده و از ساعت 18 آغاز می شود که  حضور کودکان 6تا 7 سال به همراه پدران خود مد نظر و الزامی است.


جودت اظهار کرد :مهمترین هدف برگزاری جشنواره های خانوادگی جلوگیری از رسوخ دشمنان در بین  خانواده  ها است چرا که با برگزاری اینچنین جشنواره ها  حس همکاری و گروهی بودن تقویت شده و همچنین صله رحم را نیز در بین خانواده ها ایجاد می شود که دشمنان قصد از بین بردن این دو موضوع را در بین خانواده ها دارند .


وی با بیان دیگر نتایج و اهداف نخستین جشنواره ورزش های همگانی پدر و دختر در بجنورد تصریح کرد : دیگر نتایج و اهداف نخستین جشنواره ورزش های همگانی پدر و دختر در بجنورد  ایجاد لحظات شاد برای اعضای خانواده های شرکت کننده،ایجاد تحرک بیشتر برای خانواده های اپارتمان نشین و دعوت آنها به ورزش، ایجاد سلامت رفتاری و روانی بازی بین پدر و فرزند است.


رئیس هیئت ورزش های همگانی خراسان شمالی گفت : در برنامه های هیئت ورزش های همگانی استان برگزاری دیگر جشنواره های خانوادگی دیده شده است که در صورت حمایت مسئولان و ایجاد فضای مناسب جهت برگزاری این هیئت آماده برگزاری اینگونه جشنواره ها را در سطح استان  دارد.

جودت اظهار کرد : متقاضیان می توانندجهت ثبت نام   ۱۶ مرداد ماه جاری و از ساعت۹:۰۰ تا ۱۳:۰۰  و ۱۷:۰۰ تا ۲۰:۰۰به دفتر هیات ورزشهای همگانی واقع در مجموعه شهید علیدخت بهمراه اصل و کپی شناسنامه فرزند خود مراجعه فرمایید.


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مرداد ۹۵ ، ۰۸:۵۵
سعید صفاری

مرحله دوم مسابقات دوومیدانی خراسان شمالی آغاز می‌شود

مرحله دوم مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاه ها و دسته های آزاد خراسان شمالی از 14 مرداد ماه جاری آغاز می‌شود

دبیر هیئت دو ومیدانی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مرحله دوم مسابقات دوومیدانی خراسان شمالی شامل 10 بخش می شود که به مدت 2 روز در ورزشگاه تختی بجنورد پیگیری خواهد شد.


علی اصغر صابری افزود: دوی ۳۰۰۰ متر  ، پرش طول ، دوی ۴*۱۰۰ متر،دوی ۲۰۰ متر، دوی ۴۰۰ متر ، دوی ۸۰۰ متر ،  دوی 1500 متر  ، پرتاب وزنه ،پرتاب دیسک و پرتاب نیزه 10 بخشی هستند که ورزشکاران در دو بخش بانوان و آقایان  به مصاف هم خواهند رفت.


صابری اظهار کرد : ثبت نام در این دوره از رقابت ها به صورت آزاد و تا روز آغاز مسابقات ادامه پیدا خواهد کرد و شروع مسابقات برای بانوان از ساعت 17 روز 14 مرداد ماه جاری و برای آقایان در همین ساعت و در روز 15 مرداد ماه خواهد بود.


وی تصریح کرد: در پایان این مسابقات از نفرات برتر تقدیر خواهد شد و این افراد به  رقابت های قهرمانی باشگاه های کشور اعزام می شوند.


وی در پایان از حمایت های معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری بجنورد، شورای اسلامی شهرستان ، مدیریت تولیدی چشمک و هیئت دو و میدانی شهرستان بجنورد تقدیر کرد. دوم مسابقات دوومیدانی خراسان شمالی آغاز می‌شود

مرحله دوم مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاه ها و دسته های آزاد خراسان شمالی از 14 مرداد ماه جاری آغاز می‌شود

دبیر هیئت دو ومیدانی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار درسا نیوز گفت: مرحله دوم مسابقات دوومیدانی خراسان شمالی شامل 10 بخش می شود که به مدت 2 روز در ورزشگاه تختی بجنورد پیگیری خواهد شد.


علی اصغر صابری افزود: دوی ۳۰۰۰ متر  ، پرش طول ، دوی ۴*۱۰۰ متر،دوی ۲۰۰ متر، دوی ۴۰۰ متر ، دوی ۸۰۰ متر ،  دوی 1500 متر  ، پرتاب وزنه ،پرتاب دیسک و پرتاب نیزه 10 بخشی هستند که ورزشکاران در دو بخش بانوان و آقایان  به مصاف هم خواهند رفت.


صابری اظهار کرد : ثبت نام در این دوره از رقابت ها به صورت آزاد و تا روز آغاز مسابقات ادامه پیدا خواهد کرد و شروع مسابقات برای بانوان از ساعت 17 روز 14 مرداد ماه جاری و برای آقایان در همین ساعت و در روز 15 مرداد ماه خواهد بود.


وی تصریح کرد: در پایان این مسابقات از نفرات برتر تقدیر خواهد شد و این افراد به  رقابت های قهرمانی باشگاه های کشور اعزام می شوند.


وی در پایان از حمایت های معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری بجنورد، شورای اسلامی شهرستان ، مدیریت تولیدی چشمک و هیئت دو و میدانی شهرستان بجنورد تقدیر کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۰
سعید صفاری