درسا نیوز

نخستین سایت تحلیلی خبری ورزش خراسان شمالی

درسا نیوز

نخستین سایت تحلیلی خبری ورزش خراسان شمالی

تیم خراسان شمالی نائب قهرمان رقابت های موتور سرعت خراسان رضوی شد


دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار درسا نیوز گفت : تیم خراسان شمالی  در نخستین دوره از رقابت های چندجانبه موتورسرعت خراسان رضوی نائب قهرمان  شد.


سهیل وطن خواه افزود: عنوان نائب قهرمانی تیم خراسان شمالی پس از کسب دو مدال نقره و یک نشان برنز بود که افتخاری دیگر در ورزش استان را در رقابت با استان هایی همچون خراسان رضوى،خراسان جنوبی و فارس رقم خورد.


وطن خواه اظهار کرد: در همین چارچوب و در کلاس موتور سرعت ١٢٥سى سىی حسین برومند از خراسان رضوى عنوان نخست را کسب کرد و  میثم کبودیان و حمیدرضا برغمدى از خراسان شمالى  عناوین دومی و سومی را کسب کردند.


وی با بیان دیگر نتایج تصریح کرد : همچنین در کلاس موتور سرعت  ١٠٠٠ سى سى نیز مهدى نعیمى از خراسان رضوى در جایگاه نخست ایستاد و  محسن مرگن از خراسان شمالى پس از وی صاحب کردن آویز نقره شد.


به گزارش درسا نیوز ،نخستین دوره از سرى مسابقات چندجانبه موتورسرعت خراسان رضوی روز  ١٥ مرداد ماه جاری به مناسبت دهه کرامت در پیست موتورسرعت مجموعه ورزشى ثامن الائمه(ع) مشهد مقدس و در ٤ کلاس برگزار شد .


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۷
سعید صفاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی