درسا نیوز

نخستین سایت تحلیلی خبری ورزش خراسان شمالی

درسا نیوز

نخستین سایت تحلیلی خبری ورزش خراسان شمالی

توسعه والیبال ساحلی در خراسان شمالی نیازمند ایجاد  کانون آموزش است


دبیر کمیته ساحلی فدراسیون والیبال کشور در گفتگو با خبرنگار درسا نیوز گفت: با عهده دار شدن سومین تور اوپن والیبال ساحلی در کشور به میزبانی خراسان شمالی  و پتانسیل های این استان نیاز به ایجاد یک کانون آموزش بیش از پیش احساس می شود


نادر انصاری اظهار کرد: پیش از میزبانی خراسان شمالی برای برگزاری سومین تور اوپن والیبال ساحلی شاهد برگزاری نخستین و دومین دوره این رقابت ها درمازندران و گلستان بوده ایم که حضور بیست تیم در قالب چهار گروه پنج تیمی در استان خراسان شمالی نیاز این استان را برای ایجاد کانون آموزش والیبال ساحلی تشدید می کند.


انصاری افزود : دوری راه و مشکلات تیم هایی که مسافت زیادی را با  خراسان شمالی دارند و سطح کیفی  ماسه زمین ساحلی بجنورد نباید مانع از برگزاری و تکرار رقابت ها در این استان شود هرچند که این موارد تاثیری چندانی در روند دیدار ها و تمرینات نخواهد داشت.


وی تصریح کرد : بسترها باید در خراسان شمالی همانند استان های جنوبی کشور فراهم شود چرا که این استان ها  از نظر نیروی انسانی و مهیا کردن تجهیزات و امکانات  در این ورزش عملکرد قابل قبولی را به نمایش گذاشته اند.


به گزارش درسا نیوز ،در رقابت های کاپ آزاد والیبال ساحلی کشور  پنج تیم از خراسان شمالی حضور دارند که دو تیم از بجنورد ،دو تیم از شیروان و یک تیم از پیش قلعه به رقابت با دیگر حریفان می پردازند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۷
سعید صفاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی