درسا نیوز

نخستین سایت تحلیلی خبری ورزش خراسان شمالی

درسا نیوز

نخستین سایت تحلیلی خبری ورزش خراسان شمالی

پدر ها همراه با دختران به مصاف یکدیگر می روند

شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۵۵ ق.ظ

پدر ها همراه با دختران به مصاف یکدیگر می روند


رئیس هیئت ورزش های همگانی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار درسا نیوز گفت : در نخستین جشنواره ورزش های همگانی پدر و دختر که 17 مرداد ماه جاری برگزار می شود ، پدر ها همراه با دختران به مصاف یکدیگر می روند.


مجید جودت افزود: این رقابت ورزشی به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س)  بوده و از ساعت 18 آغاز می شود که  حضور کودکان 6تا 7 سال به همراه پدران خود مد نظر و الزامی است.


جودت اظهار کرد :مهمترین هدف برگزاری جشنواره های خانوادگی جلوگیری از رسوخ دشمنان در بین  خانواده  ها است چرا که با برگزاری اینچنین جشنواره ها  حس همکاری و گروهی بودن تقویت شده و همچنین صله رحم را نیز در بین خانواده ها ایجاد می شود که دشمنان قصد از بین بردن این دو موضوع را در بین خانواده ها دارند .


وی با بیان دیگر نتایج و اهداف نخستین جشنواره ورزش های همگانی پدر و دختر در بجنورد تصریح کرد : دیگر نتایج و اهداف نخستین جشنواره ورزش های همگانی پدر و دختر در بجنورد  ایجاد لحظات شاد برای اعضای خانواده های شرکت کننده،ایجاد تحرک بیشتر برای خانواده های اپارتمان نشین و دعوت آنها به ورزش، ایجاد سلامت رفتاری و روانی بازی بین پدر و فرزند است.


رئیس هیئت ورزش های همگانی خراسان شمالی گفت : در برنامه های هیئت ورزش های همگانی استان برگزاری دیگر جشنواره های خانوادگی دیده شده است که در صورت حمایت مسئولان و ایجاد فضای مناسب جهت برگزاری این هیئت آماده برگزاری اینگونه جشنواره ها را در سطح استان  دارد.

جودت اظهار کرد : متقاضیان می توانندجهت ثبت نام   ۱۶ مرداد ماه جاری و از ساعت۹:۰۰ تا ۱۳:۰۰  و ۱۷:۰۰ تا ۲۰:۰۰به دفتر هیات ورزشهای همگانی واقع در مجموعه شهید علیدخت بهمراه اصل و کپی شناسنامه فرزند خود مراجعه فرمایید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۶
سعید صفاری

نظرات  (۱)

۱۹ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۰۶ کارشناس پارت
سعید صفاری درود
مطلب پدر ها همراه با دختران به مصاف یکدیگر می روند شمارو مطالعه کردم بسیار مفید بود. 
من کارشناس فروش یه شرکت تبلیغاتی در زمینه چاپ هستم اگر روزی به ما نیاز داشتین خوشحال میشم کمکتون کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی