درسا نیوز

نخستین سایت تحلیلی خبری ورزش خراسان شمالی

درسا نیوز

نخستین سایت تحلیلی خبری ورزش خراسان شمالی

تیم دانشگاه آزاد بجنورد عازم جشنواره ورزش همگانی دانشجویان کشور شد


کارشناس تربیت بدنی دانشگاه ازاد إسلامی واحد بجنورد در گفتگو با خبرنگار درسا نیوز گفت : جشنواره همگانی دانشگاه های آزاد کشور در بخش بانوان از 27 مرداد ماه جاری آغاز می شود که تیم دانشگاه آزاد بجنورد نیز در این رقابت ها حضور دارد.


فاطمه فرخی افزود : در این جشنواره که میزبانی آن را استان همدان بر عهده دارد 23 تیم از دانشگاه های آزاد سراسر کشور حضور دارند و در مدت یک هفته با یکدیگر به رقابت می پردازند.


فرخی اظهار کرد : اعضای تیم دانشگاه آزاد بجنورد را فاطمه باقری ،کتایون عزیزی ، مریم رضایی، پرستو روشندل، شیما روشن چراغ، فاطمه شاددل، پریناز سختانلو، المیرا یوسفی، محدثه محمدپور، زهرا پاکدل، فاطمه راشدی راد و فرناز صالحی  تشکیل می دهند که به مربیگری  ایدا رمضانزاده و طاهره اکرمی و سرپرستی فاطمه فرخی در این جشنواره کشوری رقابت خواهند کرد.


به گزارش درسا نیوز ، جشنواره همگانی دانشگاه های آزاد کشور در بخش بانوان ، در 5 رشته بسکتبال سه نفره، فوتسال، دارت، آمادگی جسمانی و طناب کشی پیگیری می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۸
سعید صفاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی