درسا نیوز

نخستین سایت تحلیلی خبری ورزش خراسان شمالی

درسا نیوز

نخستین سایت تحلیلی خبری ورزش خراسان شمالی


رئیس کمیته پاورلیفتینگ خراسان شمالی از سمت خود استعفا داد

 رئیس کمیته پاورلیفتینگ خراسان شمالی که یکی از کمیته های فعال رشته بدنسازی و پرورش اندام  بود، استعفای کتبی خود را تقدیم رئیس هیئت استان کرد.


به گزارش خبرنگار درسا نیوز، علی نیکو نژاد از سمت خود به دلیل  حمایت نشدن از سوی مسئولان استانی ، کناره گیری  و استعفای خود را کتبا به رئیس هیئت خراسان شمالی تقدیم کرد.


وی اظهار کرد: بارها به دنبال کناره گیری از مسئولیت ریاست کمیته بودم و امروز استعفای کتبی خود را به ریاست هیئت استان اعلام کردم که امیدوارم ضمن موافقت، هرچه سریعتر فرد دیگری به این سمت منصوب شود.


نیکونژاد افزود: از ابتدا عهده دار شدن اینجانب به سمت  ریاست کمیته پاورلیفتینگ تاکنون 3  میزبانی مسابقات شرق کشور را برگزار و  رهبری کرده که متاسفانه کمرنگ بودن حمایت مسئولان  هیئت و اداره کل ورزش و جوانان استان در این مدت همواره وجود داشت.


رئیس مستعفی کمیته پاورلیفتینگ خراسان شمالی کمرنگ بودن حمایت مسئولان را از دلایل اصلی استعفای خود عنوان کرد و گفت: علاوه بر این حمایت مسئولان استانی از این کمیته کمرنگ بود ، حضور افرادی که اطلاعاتی در خصوص کمیته پاورلیفتینگ نداشتند نیز باعث آزردگی خاطر شده و ضرورت کناره گیری اینجانب را از این سمت دوچندان کرد.


به گزارش درسا نیوز ، آذر ماه سال 93 بود که علی نیکونژاد از فعالان عرصه بدنسازی و پرورش اندام خراسان شمالی ، با پیشنهاد رئیس هیئت استان و حکم وی به سمت رئیس کمیته پاورلیفتینگ استان منصوب شد.


پیش از علی نیکونژاد، رسول حق پور مسئولیت ریاست کمیته پاورلیفتینگ خراسان شمالی را  بر عهده داشت که نیکونژاد نائب قهرمانی 2 دوره از رقابت های قهرمانی قویترین مردان خراسان شمالی و عنوان نخست  و سومی قویترین مردان دانشجویان استان را در کارنامه خود دارد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۷
سعید صفاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی